Pagina's

2/23/2017

The Great (es)Cape

be open to exploring a path to healing and to new possibilities for happiness on your horizon


Je kunt niet voor niets 'es' voor Cape plakken. Escape. The Great Escape. Even ontsnappen naar het zuidelijkste puntje in Afrika. Dat is hoe ik mijn jaar begon. Want ik heb met 2017 afgesproken dat de zon in mijn leven weer mag schijnen. Dat ik (nog) meer van kleine momenten mag genieten. Dat ik het vanzelfsprekende extra mag waarderen. En hoe graag ik momenteel ook een hittegolf wil, werkt het klimaat niet mee. Vooral in de wintermaanden, waar geen groen en bloei te bekennen is, lijkt de warmte ver te zoeken. Alles slaapt nog, alles is grauw. Maar zodra de vogels boven mijn wekker uitzingen, zodra ik de eerste pioenrozen spot bij de bloemist, zodra de wereld weer zachter wordt, is de kans op een hittegolf niet meer nihil. En tot die tijd, is er altijd nog de KLM die je in 12 uur naar de onderkant van de wereld vliegt. Daar waar de zon wel schijnt en de eetcultuur een constante glimlach op je gezicht tovert. Thank you once again, Mother City. Hopefully seen you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten